torstai 4. joulukuuta 2014

Joulukalenteri: Luukku 4

Oih, on ollut sellaisen työn takana tämä luukku, että huh huh... Netti pätki, kuvat katos, järjestelmä kaatu ja siinä ohessa on sitten ollut noi kaksi touhutoopea. Puuuh!! Mutta nyt vihdoin ja viimein:



Mitä löytyy äidin kirjeestä Joulupukille?

No jos ihan mitä tahansa saisi toivoa, niin järkkärikamera. Mä otan valehtelematta kuvia koko ajan ja olen ihan ok tyytyväinen Lumia 1020 kameraan (mutta siihen perusversioon - en niin osaa käyttää siinä sitä hienompaa!) mutta olisi ihana saada sit otettua super hyviä kuviakin välillä. Tarkkuus kun on kuitenkin tärkeintä varsinkin jos on vilkkaita lapsia. ;)
Sähköhammasharja on ollut jo pitkään ostoslistalla, mut kokeillaan nyt joulupukkia eka ja jos ei onnaa, niin sit isketään aleen.
Foam roller eli tuttavallisemmin Rulla on salihanskojen kaa listalla urheilun puolelta. Rullalla sais avattua noita lihaksia ja mun nykyiset salihanskat on jo rikki :) tarpeellista siis? - todellakin!
No sit viimoisena...Oloasu, onepiece, jumpsuit...Joku tommoi ois kiva! Täällä meillä on viileää näin talvella,joten toi ois just hyvä. Ja helppo vetästä vaan niskaan. Pinkki tai turkoosi. Tai sit musta, kun se hoikentaa. 



Noiden lisäksi aina ( ja mä todella tarkoitan et AINA ) mun toivelistalla on hemmottelua. Mä rakastan kun saa "irtautua"  arjesta ja oot vaan hetken. Jalkahoito extra pitkällä jalkahieronnalla ois ihana!!



No enää 20 yötä, niin nähdään et ollaanko sitä oltu kiltteinä. :)

-Karoliina-



Kuvat: ellit.fi, expert.fi, hierontahyvahetki.fi, groupon.fi, canon.fi, fitnesstukku.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti