tiistai 24. joulukuuta 2013

Hyvää Joulua!!!!!

Koska meillä on tällä hetkellä "vaan" noi kaksi karvaista lasta, niin he pääsivät joulukorttikuviin malleiksi.
Ensi vuonna voi ollakin vähän kuvauksissa hässäkkää.... ;)


Syökää, juokaa ja nauttikaa!! Minä lupaan sen ainakin tehdä. Aijon jopa syödä hieman maksalaatikkoa (yksi lempiruuistani ja olen kiltisti KOKO raskauden ollut sitä syömättä) mutta nyt sain asiaan äippäpolilta luvan!!
*kysyin vielä varta vasten* ;)

Pienet on ilot täällä. Tosin tarkemmin kun ajattelee, niin pienimmät ilon hetket saattavat olla juuri niitä joiden varaan rakentuu "onnen ja ilon muuri". Jostainhan kaikki lähtee ;)

Ja muistakaa, että joulu on rakkauden ja rauhan aikaa....ja sen soisi kestävän mielissä kyllä ihan ympäri vuoden!!

-Karoliina-

P.S. Mun äitiysloma alkaa virallisesti tänään \o/ perusarkihan ei muutu kun tässä saikulla on oltu, mut on tää aikas hienoo!! Mä olen kohta äiti <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti