tiistai 10. joulukuuta 2013

Haaste! :)

Minut haastettiin Iinan toimesta baby's on board blogissa, joten ei muuta kuin vastaamaan siihen. Yökyöpelille tää kello 23 on varmaan just se passelein aika. Kiitoksia Iina :)

Haasteen säännöt:

1.Kiitä antajaa ja linkkaa bloggaaja, jolta haasteen sait.
2.Vastaa kysymyksiim
3.Keksi 11 uuta kysymystä, jotka annat sitten seuraaville
4.Valitse viisi blogia, joilla on alle 100 lukijaa ja haasta heidät jättämällä heille kommentti heidän blogeihinsa.




Tässäpä näitä vastauksia sitten rupeaa satelemaan:

1. Lempi bändisi?  Öööö...Lempibändi..Niit on niin monta etten pysty yhtä sanomaan. Artisteista Juha Tapio on ollut mun lemppari jo pitkään.

2. Lempi bändisi paras biisi? TSNEH on ihana ja vanhemmasta repertuaarista ohikiitävää.

3. Lempi ruoka? Vähän niinku musiikissa, niin oon tosi kaikkiruokainen, mutta Lasagne toimii aina ;)

4. Ammattisi? Hienolta nimeltäni olen visualisti, mutta nopeemmin ihmiset tajuu, kun sanon olevani somistaja. 

5. Minkälaisesta sisustuksesta pidät? Omanlaisestani :D heh, no ei vaan aika minimalistinen on nykysellään mun mieleen, paitsi jouluna. Ihanaa kun on paljon valoa ja koristeita.

6. Oletko tyytyväinen nimeesi vai olisitko halunnut toisen nimen? Pienenä mua harmitti, kun mulla oli NIIN pitkä nimi et sen kirjottamisessa meni ikuisuus, mutta kyllä mä siitä tykkään.

7. Kauanko olette olleet yhdessä miehesi kanssa? Puoltoista vuotta <3

8. Mihin piirteeseen rakastuit miehessäsi ensimmäisenä? Niin klisee kuin se onkin, mutta kokonaisuuteen. Ja yhä mä tykkään siitä kokonaisuutena, kuhan ei jättäis noita vaatteitaan joka paikkaan ;)

9. Ruskeat vai siniset silmät? Siniset

10. Vaalea vai tumma? Tumma ( ja tulinen)

11. Mistä haluaisit minun kirjoittavan blogiini? Teidän arjesta, mun mielestä "meidän päivä" postaukset on ihania!


Jaaha....Siinähän nui mun vastaukset olikin. Mitäs kysymyksiä mä keksisin...Hmmmmmmmm... Kyselläänpä nyt vähän laidasta laitaan.


1. Jos saisit valita, niin kuka julkisuuden henkilö olisit yhden päivän?
2. Mikä on tämän päivän outfit(vaatetus)?
3.Joululahja toiveesi top 3?
4. Onko teillä joku jouluperinne?
5. Mottosi?
6. 1000€ puhtaana käteen, mitä ostat?
7. Missä olet 2 v. päästä?
8.Onko sinulla joku tv-sarja, joka on koukuttanut?
9. Onko kotonasi yleensä joku vempele päällä melkein koko ajan (tv, radio, pesukone)?
10. Mikä on vallitsevin luonteenpiirteesi?
11. Lupaus vuodelle 2014


Noin!!! Yllättävän kivuttomasti se kävikin ;) Haastaminen onkin hieman hankalampaa, kun vielä tällai untuvikko täällä blogi maailmassa olen. 
Luen vasta muutamia blogeja ja  ne blogit mitä luen, niin niillä on jo yli 100 lukijaa melkeinpä järjestäen tai sitten heidät on jo haastettu. 

Eli viittä uutta ei löydy - heidät saatetaan olla jo siis haastettu ja niillä saattaa olla muutama lukija enemmän, mutta sallittakoon tämä sääntörikkomus minulle ;) Älköö suutuko :)

Haastan siis seuraavat:

Kaisan Aarrekartta onneen blogista
Inkan Love Every Minute Of It blogista
Katariinan Rakkauden hippusia blogista
Annan Living California blogista
Piisamin tuplasti työtä, tuplasti onnea blogista

Näillä siis eteenpäin. Kiitos ja kumarrus!!

-Karoliina-







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti