perjantai 28. helmikuuta 2014

Speedy & Gonzales toivoo.....

"Mitäs te haluisitte sit ristiäislahjaksi?" 
-Hmmm....Ööö, en mä tiiä :D 

Mä oon aina ollut huono toivomaan mitään, kun kysytään.... Ennemminkin mä toivon juttuja just sillon ku niit tarviin. Mä en ymmärrä et ihmiset ei muista, että jos kesäkuussa toivon esim hiustenkuivaajaa joululahjaks. :D

No nyt on kuitenkin kyse pikkusten lahjoista, ei äidin....Tai no...Äiti nyt tällä kertaa saa olla päävastuussa lahjoista.

Mä toivon, että ei tulis kaikilta sellasta "perus ristiäislahjaa" eli hopeisia säästöpossuja, lusikoita, valokuvakehys ristiäiskuvalle tms.... Kiva jos molemmat sais esmes yhen kummilusikan tai sit sen putkilon mihin kastetodistus laitetaan, mut ei kaikilta kummeilta, vaan yheltä (wink wink).

Eli ei liikaa koriste juttuja vaan ennemminkin käytännöllistä kiitos :)

Tässä muutama juttu, mitä S & G toivoo ;) 

Kaikki kuvat googlesta kaivettuja
Eli mitäs meillä on listalla.....
  • Pinnasängyt joissa on irtotettava laita ( pitkäikäisyyttä ajatellen)
  • NABBY- itkuhälytin (kuin kätsy toi on reissuilla)
  • Pinnasängyn korokepalat (flunssaa jne varten pääty ylös)
  • Taulu mihin saa 12 kuvaa (vaikka jokaiselta kuukaudelta ekan vuoden ajalta)
  • Noi pilvikuosi jutut ylipäänsä on ihanii :D
Noi oli nyt muutamia mitä me tarvittas... Jos jotain muuta nyt viel miettii, niin esim lahjakortit lastenvaate liikkeisiin (NameIt, PoP) on käteviä.

Nyt me lähetään ekaa kertaa kyläilemään. Neidin kummitusten poitsulla on nimpparibileet, joten me päästään juhlimaan ;)

-Karoliina.

1 kommentti:

  1. Hei Karoliina! Voisitko lähettää minulle sähköpostia, minulla olisi sinulle kysymys koskien yhteistyötä, mutten löytänyt sähköpostiasi. T.Anna (apc@nabby.fi)

    VastaaPoista