keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Projekti ja puoliväli

Miten sun projekti etenee? No ei vaan etene!!! Mä en ole kertaakaan päässy salille. No okei hankin uuden salikortinki vasta vähä aika sitten, enkä oo halunnu sinne mennä ilman M:ää. Markus nimittäin tekee ohjelman ja neuvoo tän uuden salin laitteet jne... Oikeesti maailman huonoin tekosyy, mut syy silti :)

Kotiohjelmaa tein tosi reippaasti pari vkoa omilla pikku muutoksilla, koska se ohjelma ei todellakaan ollut muutama kk aikasemmin synnyttäneelle. Ihan sikana aerobista (hyppyjä sinne tänne tonne, juoksua), mä olin ihan varma et pissaan housuun :D eniten teinkin varmaan lantionpohjanlihaksia!! Niistä ei turhaan muistuteta jo raskauden aikana!!!!

No enivei olin hyvässä vauhdissa ohjelman kanssa ja sit mulla meni selkä. Itkua melkein väänsin ku ees pikkutyyppejä nostin... No viikko meni sen kaa ja voitte vaan kuvitella et jäikö sit myös ohjelma...jäi :(

Positiivista on että vaunulenkkeilty on ja todella paljon! Minimi on se yks lenkki per pv mut välillä enemmänkin. Nyt rupee vaan huomaa et varsinkin Adele tahtois nähdä vaunuista hereillä ollessaan joten oon miettiny kopista luopumista ja ratasosaan siirtymistä. Miten on?? Onko liian aikaista? Tyypithän on nyt 4,5kk.

Tänään mä sit pääsen vihdoin ja viimein salille ja toivon että se mun salikärpänen puree heti...oon jo vähän sopinut lastenhoitoa 3-4 krt/vkossa tunnin ajan et saan ohjelman salilla tehtyä (ja paremman mielen!!) 

Katotaan vähän kuvaa vertailun vuoksi....

lihaksen paikat saattaa näkyä jo hieman

se rupee suoristuu pikkuhiljaa ;)

Okei, hieman on ehkä ylävatsan alueelta lähteny rasvaa ja lihaksen paikat rupee näkyy, mut toi mäkkimaha on vakaasti paikallaan :P oma vika!!!

Mittoja en haluis ees laittaa mut pakkohan se on :D 
Puolimatkan krouvi ja tekemättömyys on saanut aikaiseksi tälläistä: 

Rinta: 92cm (94cm) -2cm
Vyötärö: 92cm (92cm) 0
Lantio: 105cm (107,5cm) -2,5cm
Paino: 73,5kg (78kg) -4,5kg 

Jotain on lähtenyt, mutta enemmän ois jo pois jos oisin vaan jatkanu ohjelmaa ja saanu itteni salille... Ja vaunulenkkeily on selvästi vienyt kiloja, nyt kun saa lihakset kuosiin niin oon tyytyväinen :)

Noh, nyt 6vko vedetään niin kovaa ku pystyy ja sit on tuomio ;) 
Onneks ekat häät on vasta elokuussa joten sit on viel kesä aikaa trimmaa itseään niihin :)

-Karoliina-

4 kommenttia:

  1. S siirty tammikuun alussa ratasosaan ku punkes pystyy kopasta.. Eli oli sillon sen vähä päältä 5kk ;)

    VastaaPoista
  2. Meillä Onnin siirsin jo 3.5kk ikäisenä ratasosaan, kun siinä oli neljä porrasta. Vähän siis näki maailmaa ja viihtyi menossa paremmin :)

    VastaaPoista
  3. Mitä vatsoja teet, joko sulla on vatsalihakset kiinni?
    Mulla tuplapojat 4kk ja reeni alkanu jo 1.5kk sitten. Alavatsa vaan pömpöttää.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen jo kaikkia mahdollisia vatsoja :) ku mul palautui lihakset tosi nopee yhteen. Tsemppiä vaan!! Pakko se on vaan jaksaa uskoa et nää pömppikset häipyy lopullisesti kohta :D

      Poista