torstai 27. marraskuuta 2014

Kokkikolmonen: proteiinimuffarit

Äh, ruokavalio päällä ja ihan hirveesti tekis mieli jotain hyvää.... Aika usein hyvä = rasvaa ja sokeria, mutta nyt homma muuttuu! Testasin tänään uuden reseptin kauraomenapaistoksesta. Uutta siitä tekee se että annoksessa on alle 1g rasvaa!!

Instagramissa onkin jo vähän vihjailua nähty. Mut siis nyt muuttu ruokavalio ja siihen kun lisää 3x salin per vko ja vaunuilut päivittäin, niin kesäkuntoon 2015 on varmasti plakkarissa. Mutta nyt haluan jakaa tämän erittäin hyvän ohjeen, mä oon aikanakin ihan myyty.

Ainekset:
1 omena
2,5 dl kauraleseitä
30g proteiinijauhetta (mä käytin mansikanmakuista, kun sitä oli kaapissa)
2tl kanelia
4rkl stevia jauhetta
4 kananmunan valkuaista
250g maustamatonta maitorahkaa
Ripaus suolaa
1tl leivinjauhetta

Ohjeet:

1. Lämmitä uuni 175 asteeseen.
2. Kuori ja paloittele omena pieniksi paloiksi.
Mä oon ihan rakastunu tohon IKEA.n vempeleeseen.
3. Sekoita kuivat aineet keskenään.

4. Lisää valkuaiset, rahka ja omenan palaset.
Tää on niiiiin fitness:tä ;)
5. Sekoita hyvin.
6. Laita seos muffini vuokiin (silikonivuoka voi olla jopa parempi!)

7. Paista uunissa 15-20min.
8. Nauti!!

Valmista!!!
Kaupan päälle sain kotiini ihanan joulun tuoksun! Muffinivuokia mulla oli enää 7 joten tein sit lopusta ns.perus paistoksen, siitä saa sit hyvin lusikoitua. ;)

Enjoy!!!!

-Karoliina-

P.S. Joel on ruvennut konttailemaan ihan kunnolla ja hän on niiiiiin suloinen. Varsinkin kun kädet pitää oikeen läsäyttää maahan ja äänelle on sit vähän naurettava. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti