maanantai 4. elokuuta 2014

Instaweek#4 ja #5

Oumai!! Mähän unohdin täysin viime viikolla tehä insta päivityksen! No korjataan tilanne ja tehään tupla - ku senhän mä jo osaan *hahahha* :D


1. Mä rakastan paitoja, jotka menee sekä masun kaa että ilman.
2. Zorro mökötti mulle omassa pikku luolassaan.
3. Mä löysin kaapin kätköistä aivan ihana paidan <3
4. Ja kaupasta mä löysin lisää vaatteita kaappiin!


5. Kun kaikki ei mee niinkuin strömsössä, niin äiti nollaa illalla yhdellä kylmällä.
6. Mun pikkuveli on ens lauantaina täysi-ikäinen.... Siis whaaaat??
7. Aamu alkoi meillä 5:30, mutta 07:00 tilanne oli tää.
8. Something new ;)


9. Joel testaili Sisun leluja Siiselin 1v synttäreillä
10. Näillä mennään ja lujaa!
11. Ja Aappa päätti lähteä kohta myös näin....
12. Miten niin linssilude??!?

Noniiin, olemme jälleen ajan tasalla!

-Karoliina-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti