maanantai 25. elokuuta 2014

Instaweek #7&#8

Tupla kuvat taas, koska hirveästi en ole nyt kuvia instaan laittanut. Suurin syy on se että vaihdoin iPhonen Lumiaan ja olen vasta tutustunut tähän uuteen kapistukseen. Uusi kamera on kyllä varmasti yksi parhaimmista :) Jahka mä pääsen tohon vielä ns.sisään, niin sit rupeen taas räpsii urakalla :)

Nyt näitä - mun tärkeitä ;)


1. Annas mä mietin hetken.....
2. Tähtisilmä
3. Tutit on aika jees, on ne sit miten tahansa päin :D



4. Vauvauinnit alkoi - virallisesti vasta kuun lopussa ;)
5. Voi äääääää, ihanan ystävän kisumisut on kohta luovutusikäisiä.
6. No jokainen äiti ja isi varmaan allekirjoittaa.


7. Nyt näillä mennään ja lujaa. Törmäyksissä ei vältytä koskaan :)
8. Punahilkka tekee hampaita. Molemmat alaetuhampaat sunnuntaina läpi.


9. Häihin meno on ihanaa ja jokakertainen asupaniikki iski jälleen.
10. Vahinko-otos mutta siinä ne mun miehet kenkineen ovat <3

-Karoliina-






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti