lauantai 12. huhtikuuta 2014

Lapsimessut

Eilen oli tosiaan erilainen päivä :) Suuntasin rakkaan ystävän ja pikku Siiselin kanssa Lapsimessuille. Keskiviikkonahan me oltiin Hulluilla Päivillä ja voin sanoa, että siellä oli huomattavasti helpompi liikkua tuplavaunuilla. Ensimmäinen ajatukseni olikin, että jos mulla olisi vain yksi vauva, niin olisin valinnut mukaani kantorepun/liinan, mutta koska mulla on nää kaksi pikku ihmettä, niin hyökkäysvaunut olivat valintani. ;)

Ennen kun I&S saapuivat, niin ehdin pikaiseen pyörähtämään Outlet expon puolella. Sieltä löytyikin äidille jotain. *jeij*

Kuvassa myös mun ihanat kevätkynnet
Tätä Lumenen heleyttäjää tutkailin jo viikolla kaupassa, mutta pihiys iski ja ostin itselleni vain meikkivoiteen. Mutta koska tää oli täällä tarjouksessa (vain 4€!!!), niin sehän oli pakko ostaa! Tämä tuote luo heleän hehkun kasvoille ja kesällä korostaa rusketusta, täydellinen tuote siis äiti-ihmiselle ;)
Lisää tietoa löytyy täältä.

Lisäksi löytyi tälläinen Franck Provostin lahjapakkaus ja huima hinta oli 5€!!!

Lakka, vaahto, lämpösuoja ja harja

Sitten siirryttiin Lapsimessuille ---->


Me
Me käytiin kuolaamassa GUGGUUN onepiecejä ja niiden ihania värejä muutenkin. Psssst, osastolla on -20% tuotteista. Hieman jäi kaivertamaan etten ostanut Joelille vihreää tai oranssia haalaria, mutta myyjät lupailivat tarjouksia myös nettikaupan puolelle, joten odotellaan ne ;)

Miikareiden osasto oli niin täynnä, ettei me päästy lähellekkään.

Törmättiin messujen tohinassa myös Hyvä voittaa blogin Satuun perheineen. Heidän ihana pikku farkkuneiti oli oppinut juuri vilkuttamaan ja ihanasti sainkin heipaksi heilutukset. Sadun blogiin pääsee painamalla juurikin tästä.

Havenosin osastolla me vietettiin toooosi paljon aikaa (viihdytettiin henkilökuntaa) ja tein jo ostoslistan ensi kuuksi. Käykääpä tutkailemassa tekin tarjontaa joko messuilla tai sitten netissä. Meillä on jo ristiäislahjaksi saatu ihana torkkupeitto, mutta pyykkikori, lelulaatikko ja vaunujen pikkutavara pussukka löytää aikas varmasti tiensä meille kotio. ;)

Ja isille mä toin pyörävaunujen esitteet. Tai siis niiden kaahan voi myös juosta/kävellä/hiihtää. Katotaan et kotiutuuko tollaset meille jo tänä kesänä vai oisko se kuitenkin vasta ensi kesän juttu. Onkos teillä kokemuksia näistä?



Mutta sit tärkeimmät eli löysinhän mä jotain pikkutyypeillekin. Tai siis mä löysin paljonkin, mutta nää sitten kotiutui...Villervallan osastolla oli poistokori ja nää oli siellä ja vaan 5€ skibale.

Syssy pipatsut
Nyt kun asiaa miettii.....Niin itseasiassa mähän oon vaan säästänyt tällä reissulla ;)
Kylläpäs tulikin hyvä fiilis :D :D

Lisäksi saatiin "ilmaislahjoja"


Kaikenkaikkiaan ihan erikiva päivä! Kiitos I&S seurasta <3

Tänään me lähdetään M:n kanssa illalla ulkoilemaan (ekaa kertaa!). Mulla on huomenna synttärit, joten M on pestannut pikkutyypeille lastenvahdit illaksi/yöksi (anoppi ja täti), jotta me päästään humpalle. Himppasen kyllä jo jännittää, että miten MÄ pärjään?? 

Kyllä mä tiedän että snadit pärjää tuttujen hoitajien kanssa ja nehän menee yöunillekin jo 19:30 ja heräävät vasta sitten kolmen aikaan. Yösyötön aikanahan me ollaankin jo varmaan kotona, mutta osaanko mä olla vaan ja antaa muiden hoitaa? :o

Kai se täytyy vaan yrittää nauttia siitä, että saa vaan vaikka pötköttää pää tyynyssä. Se kun ei ole aina kuitenkaan itsestäänselvyys. :) Ja siis ihana viettää aikuisten aikaakin illalla. Ensin mennään kahdestaan syömään ja sitten ihanat ystävät liittyy seuraan ja siitähän se ajatus yleensä lähtee.... ;)

Nyt mä lähdenkin pohtimaan et mitä puen päälle, kun noi pikkuset nukkuu aamupäikkäreitä. Palataan astialle ja katotaan sit et kuin äitillä kävi ;)

-Karoliina-

5 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä, mäki mietin, että jos olisin lähteny junalla sinne mut nyt ei oikee rahatilanne anna periks, ku kokoajan tulee yllättäviä menoja ikkunoista ja ovista! :( Ehkä ens vuonna sitten, pitää ruveta säästämään jo rahaa ;)

    Ja mukavaa iltaa, toivottavasti ei käy niinku mulle viime viikonloppuna, että vielä maanantainaki oli heikko olo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo viel ikuna ollu krapulaa ja mä pidän peukkuja et jatkan samalla tyylillä :D

      Poista
  2. Ihanat pipot! Multa jäi Lapsimessuilut väliin tänä vuonna :O

    Mitenkä teidän ilta meni? Entäs vauvat, pysyikö rytmi päällä yöllä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilta meni äärettömän hyvin, outoa oli tietty aluksi, mut sit kun ties et pikkuset nukkuu niin rentoutui itsekin. Ja noi äidin pikku pallerothan nukkui kiltisti 19:15-04:30 :o ja ovat jatkaneet nyt nää muutamat yöt samalla linjalle *jeij*

      Poista