perjantai 25. huhtikuuta 2014

Haastettu....

Sain tällaisen haasteen elämän pienet ihmeet-blogista ja kun en ole tälläiseen pitkään aikaan vastaillut, niin tässä tulee :D

Tässä on säännöt haasteelle.
  1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
  2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
  3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille  mä passaan tällä kertaa
  4. Haastettujen tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa  samoin tän :D
  5. Sinun tulee kertoa ketkä haastat
  6. Ei takaisin haastamista
11 ASIAA MINUSTA:

1. Oon 31 ja tää on todella turha ikä :P
2. Kaipaan lentoemo aikoja.
3. Haaveilen saksanpaimenkoirasta (tai sit russelista) ;)
4. Samoin haaveissa on omakotitalo tai paritalon puolikas.
5. Rakastan tehdä yllätyksiä ystävilleni.
6. Omaan ÄÄÄRETTÖMÄN hyvät unenlahjat --- pää tyynyyn, 30s. ja oon unessa \o/
7. Olen aikoinani kierrellyt autoni kanssa automessuja. 
8. Isona musta tulee näyttelijä...tai tullinainen...tai taas lentoemo...tai ensihoitaja..tai...
9. En tuu IKINÄ hyppää benji-hyppyä
10. Mä olen lukenut 12 vuotta venäjää.

Sitten niitä kyssäreitä....Mä sain tälläiset kysymykset:
  1. Kuvaile itseäsi viidellä adjektiivilla.                                                                        Sosiaalinen, energinen, avulias, temperamenttinen, hauska 
  2. Mikä on parasta elämässäsi tällä hetkellä?                                                                 Mun perhe 
  3. Kuinka elämäsi on muuttunut viiden vuoden sisällä?                                            Parisuhde, kaksoset, koti, työpaikka
  4. Kuka on elämäsi tärkein henkilö?                                                                                Joel ja Adele (ei voi valita - tietenkään!!)
  5. Millaista musiikkia kuuntelet? Anna muutama esimerkki artistista/bändistä.                        Iskelmää, r'n'b....Juha Tapio, J'lo....
  6. Mitä ilman et voisi elää? (nyt ei puhuta ihmisistä eikä hengitettävästä ilmasta, vaan esim. ruoka/juoma/vaate/esine/asia...)                                                                         Kännykkä
  7. Aamu vai ilta?                                                                                                           Aamu
  8. Kerro hiukan perheestäsi.                                                                                           Mun äiti on maailman paras äiti, sellai johon voin luottaa tiukimmassakin paikassa, mun isä on kuollu, mut mulla on isäpuoli, joka on ollut mun elämässä jo toooosi kauan, joten hän on kuin isä. Mulla on ihan huippu veljet:1 isompi ja 2 pienempää. Ja mulla on onni omata vielä molemmat mummot, vaarit on jo poistuneet.
  9. Paras TV-ohjelma?                                                                                              Blacklist, satuhäät, Greyn anatomia...äh niit löytyy ;)
  10. Entä leffa?                                                                                                                      No jaaaaa-a.....
  11. Oletko enemmän kotihiiri vai sosiaalinen "pakko lähteä nyt sinne ja tänne"-tyyppi?     Mä oon kyllä molempia. Välillä on ihanaa olla vaan kotona, mut toisinaan taas on pakko päästä pihalle.

Mä haastan nyt SUT!!! Saat jopa vastata yllä oleviin kysymyksiin, koska tää mami on nyt niiiiin jumissa ettei keksi mitään :D Pahoittelen....
Mutta toivon että jätät kommentin, jos ja kun haasteen teet, koska mieluusti tulen lukemaan vastauksesi.

Huomenna lisää haastetta, mut erilaista sellaista ;)

-Karoliina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti