lauantai 4. tammikuuta 2014

Kolkytseitsemän

Nyt siirryttiin viikolle, jonka lopussa Speedy&Gonzales on sit täysiaikaisia!! 
Johan siis tämäkin viikko on siis suoritus, koska takaraivossahan on yhä riskiraskaus varoitukset ennenaikaiset synnytykset ja niin edelleen....

36+0


Mun puolesta tyypit tosiaan sais jo kyl tulla...Olo rupee olee aika "täynnä". Neidin peppu painaa ikävästi kylkiluihin, poistun hikka aiheuttaa sähköiskuja koko lantion luihin ja hyvää päivä jalkojen turvotus!! Liian pitkään ku oot jaloillasi, niin rupee oikeen särkee nilkoista alaspäin. 
Huomaa, että nyt kun on antanut "häätöilmoituksen" masukeille, niin on itsekin enemmän liikkeessä ja touhuaa paljon enemmän. Ihanaa kylläkin että voi käydä koirien kaa ulkona pitemmillä lenkeillä ja voi siivoilla kotona vähän enemmänkin/sisustella. Imurointi on vieläkin mun inhokki, joten sen mä jätän kyl mieluusti M:lle. 

Nyt sit vähän avautumista tai ihmettelyä tai jotain siihen suuntaan....

Oon seuraillut muutamia keskustelupalstoja, joissa lasketut ajat on samoihin aikoihin (tammi-/helmikuussa) ja on outoa kuinka paljon muilla on ongelmia vaivoja raskauksissaan. Mä ehkä eniten kiinnitän nyt huomiota niihin joiden LA on helmikuun lopussa...
Tammikuisilla kun on LA:t jo niin lähellä, niin siel nää vaivat on jo aika odotettavissa. :)

Tosi moni siis "kärsii" supistuksista/poltoista/lapsivesien meno epäilyistä. Heillähän on vkot 33-35.
Mä oon siinä mielessä kyllä todella onnellinen et oon päässy tänne asti ilman noita em. juttuja.
Tosin monta krt oon miettiny et jos oisin pohtinut/stressannut enemmän niin oisko mullakin ollut näitä jo aikaisemmin? 
Ja siis ei siinä mitään jos on oireita tms ja niistä haluaa keskustella, mut ku niistä saa sellaisen fiiliksen et jeeeeee, nyt nää oireet tuli, mut "valitetaan" silti...Tai siis niinku rivien välistä voi lukea, et kuin siistii sit kuitenkin et jos nyt jo jotain tapahtuu...äh, onpa vaikee selittää...

Noilla vkoilla mä toivoin ettei tyypit vaan lähde syntymään ja otin extra rennosti....Mä en siis aliarvioi kenenkään oireita tms, mut sit tuntuu et ku yhel on niin kaikilla on...Mä taas toivoisin et ois jotain mut noup..... :D :D

Tosin täytyy muistaa, et ne joilla jotain pientä vaivaa ees on, niin kirjoittaa ja ne joilla asiat on ihan normisti, niin seurailee ja odottelee. Mutta tekeekö aivot tepposia tässä vaiheessa? Kun useinhan raskauden alussa aivot saattaa tehdä olemattomia raskausoireita, vain koska äiti-ihminen niiiiiin kovasti haluaa tulla raskaaksi.

Jotain oireita täälläkin on kyl huomattu ;)
Viime yönä tuntu ekat kipeähköt supistukset, mut koska mä pystyin olen viel suht paikoillani sängyssä, niin en ees kellottanut tms. Nyt vaan toivotaan, et nää jotain saa sit aikaiseksi *peukut pystyyn* eikä oo mitään mun aivojen kehittämiä lumeoireita ;) 

Nyt kun sais tulla, niin ei oo duolla kiirettä minnekään :D 

-Karoliina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti