lauantai 30. marraskuuta 2013

Pikkujoulukausi *wuhuuu*

First of all, tää päivitys tehdään siis mobiili bloggerilla, että suapi nähä millai on lopputulos ;)

Mutta siis otsikkoon.... Pikkujoulukausi... Tänä vuonna hieman erilainen meikäläisellä. En kuitenkaan ole tästä hirrrrveän pahoillani, sillä tämähän tulee joka vuosi uudestaan, mutta tämä raskaus on vain kerran.

Avopuolisoni Markus kuitenkin siis saa nauttia ihan täysillä ja lähtikin eilen työpaikkansa pikkujouluihin/virkistyspäiville Tallinnaan. Se tarkoitti siis mulle iltaa yksin kotona tai jos nyt positiivisesti muotoillaan niin omaa aikaa ;) 
Kaukosäädin oli KOKO illan mun, sohva oli kokonaan mun, samoin sänky, kaikki perjantai herkut oli mun.... Eli ei se nyt niin kauheeta ollutkaan. 

                                             Perjantai överit

Ja siis jälleen huomas, että mulle tuli jo ikävä. Ällönlällyy, mutta totta... On täysin eri asia, kun Markus on yön töissä. Silloin mä en jotenki asiaa ees mieti :) Mutta kun mösjöö on reissussa (vaikkakin vaan just esim laivalla) niin ehtii tulee jo iso ikävä, vaikka poissaolo tunti määrä ei vältsii ole yhtään sen isompi. Outoa, mutta samalla myös ihanaa.... Se on vaan mun elämän rakkaus <3

Ja kotiin tuleminen on sit aina kivaa, vaikka yleensä herra on kyl noiden reissujen jälkeen vähän väsynyt. ;) Meillä on tapana aina tuoda jotain pientä kotiin jääneelle tuliaisiksi, mutta taitaa olla tää raskaus pehmittäny vähän Markustakin:


Kyllä nyt on tää mom to be otettu ja tyytyväinen. J'adore on jotain niiiiiiiin * syvä ihastuksen huokaus* ja noi puvut Speedylle & Gonzalesille <3 on muuten herran ihan ekat vaatteet pikkusille ;)

Meillä on ens pe pre-joulu, kun juhlitaan joulua Markuksen siskon ja miehen kanssa ( he ovat itse joulun Lieksassa) ja lauantaina on sitten Markuksen jääkiekkojoukkueen ns.gaalailta. Siinä on sitten meidän "juhlimiset". Perjantainahan vaan syödään jouluruokaa ja ollaan anoppilassa ja lauantaina mä luulen, että mä luovutan sitten päivällisen jälkeen sil nopee. M saa edustaa meitä sit loppuun asti. :)
Sit me ruvetaanki jo rauhoittumaan jouluun ja ajatukset rupee varmaan oikeesti kääntymään jo synnytykseen ja pikkusiin. Sairaalakassikin tulee sitten pakkaus vuoroon ;) mutta palataan siihen sitten vasta.

Ainiin, tämmöinen kotiutui tänään myös: 


Kokemuksia? Mä tosiaan sähköiseen päädyin, kun aattelin että käsihän siinä manuaalisen kanssa puutuu. Tai jotenkin ajattelin, että toi on vaan kätsympi. 

Nyt sohvan kulmaan ja leffa pyörimään ( jahka päästään päätökseen, että mikä se on) :)

-Karoliina-






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti